تبلیغات

پورتال

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
این مطلب توسط سایت داک سیتی ویراستاری و از لحاظ فونت تصیح و اماده چاپ صحافی میباشد.ومبلغ پرداختی شما جهت ویراستاری این مطلب می باشد.




چکیده
از هنگامي كه فناوري اطلاعات نقش محوري خود را در دنياي امروز ما نشان داد، روشها و ابزارهاي بي شماري در عرصة فعاليت‎هاي بازرگاني، اقتصادي، سياسي و اجتماعي ابداع و ارائه شده‎اند. هر يك از اين روشها و ابزارها، مبتني بر نيازي خاص و در جهت رفع مشكلات مبتلا به ابداع و به خدمت گرفته شده اند. پورتال هاي سازماني نيز با در نظر گرفتن نيازهاي اطلاعاتي حوزة تجارت الکترونيکي طراحي و بكارگيري شده‎اند. امروزه كمتر مؤسسة يا سازمان بازرگاني را مي‎توان يافت كه از فناوري پورتال بي بهره باشد و از آن در جهت پشتيباني از اهداف سازماني استفاده نكرده باشد. پورتال هاي سازماني جداي از خدماتي كه در عرصة باز سازمان با اعمال مديريت متمركز ارائه مي كنند، فرصت‎هاي بازرگاني نويني را متناسب با توان اقتصادي و اجرايي سازمانها فراهم مي‎نمايند. اين بدان مفهوم است كه پورتال هاي سازماني در راستاي دو هدف اصلي خود يعني مديريت متمركز اطلاعات و ارائة خدمات اطلاعاتي روزآمد به كاربران و مشتركين خود و نيز به دليل برخورداري از ويژگي تعامل ميان كاربران و سازمانهاي عضو، زمينة همكاري‎هاي متقابل و امكان بهره‎برداري از توانهاي حرفه‎اي و سرمايه‎گذاري طرفهاي درگير در فعاليت‎هاي بازرگاني را فراهم مي‎سازند. آنچه در پي مي آيد، تشريح نقش و كاركرد تسهيل کننه پورتال هاي سازماني در تجارت الکترونيکي است


دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 776 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 102

حجم فایل:1,454 کیلوبایت

 قیمت: 5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: